“Харківобленерго” закликає споживачів користуватися дистанційними сервісами товариства

06.10.2021

У зв'язку із значним погіршенням епідеміологічної ситуації, пов'язаної з поширенням коронавірусної хвороби, в адміністративних будівлях АТ “Харківобленерго” діють карантинні обмеження. Нагадуємо про можливість отримати послуги дистанційно, без відвідування підрозділів товариства.

Отримавши ваше звернення через будь-який з каналів зв'язку, наші співробітники нададуть необхідну консультацію й інформацію про те, як оформити й отримати послугу.

Телефони кол-центру АТ "Харківобленерго": (057) 34-24-413, (050) 05-40-413, (067) 23-40-413, (063) 05-40-413.

За допомогою дистанційних сервісів ви можете:

  • передати покази лічильника (на сайті, у додатку “Харенерго”, за допомогою SMS, в особистому кабінеті, через Viber, Telegram та кол-центр);
  • повідомити/дізнатися інформацію про відсутність електроенергії;
  • дізнатися, як приєднатися до мережі або замовити збільшення потужності;
  • отримати консультації щодо норм чинного законодавства та нормативних документів, що регулюють відносини в галузі електроенергетики, та порядку їх застосування.

Більш детальну інформацію про послуги ви можете отримати за цим посиланням.

Адреса для листування – 61037, м Харків, вул. Плеханівська, 149.

Електронне листування для фізичних осіб – Зворотній зв'язок.

АТ “Харківобленерго” піклується про здоров'я своїх клієнтів і співробітників, тому закликає харків'ян та мешканців області за можливості утриматися на час карантину від візитів до будівель товариства.