Харків'яни встановили новий рекорд із передачі показів за допомогою електронних сервісів обленерго

05.11.2021

Понад 428 тисяч власників особових рахунків передали показання за жовтень 2021 року за допомогою електронних сервісів АТ “Харківобленерго”. “Це на 14 тисяч більше, ніж у травні, коли було встановлено попередній рекорд – 414 тисяч”, – зазначили у товаристві.

Впевнене лідерство серед дистанційних способів передачі показів утримує мобільний додаток “Харенерго” – кількість його користувачів стабільно зростає. Для передачі показань за жовтень ним скористалися майже 33% власників особових рахунків.

Друге та третє місця за популярністю – особистий кабінет на сайті товариства (21%) та sms-повідомлення (20,7%). Також зросла частка показань, які передаються через чат-боти у Viber та Telegram, а також банер-посилання на сайті.

Абсолютними лідерами із передачі показань за допомогою електронних сервісів АТ "Харківобленерго" (у відсотковому співвідношенні) є споживачі, що мешкають на території, яку обслуговує Ізюмський район з розподілу електроенергії (РРЕ): із 34 тисяч власників особових рахунків 19 тисяч передають покази дистанційно (55,9%). Також попереду споживачі, яких обслуговують Дергачівський РРЕ (55,1%), Липецький РРЕ (46,1%), Зміївський РРЕ (44,3%), Східний РРЕ у м. Харкові (39,4%) та Богодухівський РРЕ (38,8%).

Нагадаємо, мобільний додаток “Харенерго” завантажили понад 300 тисяч абонентів АТ "Харківобленерго". Це програмне забезпечення за своїм набором функцій ідентичне особистому профілю на сайті товариства, але може бути встановлено на телефон або планшет.