Харків'яни встановили рекорд із передачі показів за допомогою електронних сервісів обленерго

11.02.2021

Понад 400 тисяч власників особових рахунків передали показання за січень 2021 року за допомогою електронних сервісів АТ “Харківобленерго”. “Це на понад 50 тисяч більше, ніж у попередній місяць, і є абсолютним рекордом”, – зазначили у товаристві.

Впевнене лідерство серед дистанційних способів передачі показів утримує мобільний додаток “Харенерго”. Ним скористалися 26,8% власників особових рахунків.

Друге та третє місця за популярністю – sms-повідомлення (24,5%) та особистий кабінет на сайті товариства (24,1%). Також зросла частка показань, які передаються через чат-боти у Viber та Telegram, а також банер-посилання на сайті.

“Кількість користувачів, які передають покази електролічильників за допомогою електронних сервісів “Харківобленерго” невпинно зростає. Це зручно та значно економить час. Приємно, що все більш популярним стає додаток “Харенерго”, адже через нього не тільки можна передати показання, а й оплатити рахунок за спожиту електроенергію без комісії, передивитися історію показань та сплат, дізнатися або повідомити про відключення електроенергії”, – зазначили у товаристві.

Нагадаємо, за рік мобільний додаток “Харенерго” завантажили близько 300 тисяч абонентів АТ "Харківобленерго". Це програмне забезпечення за своїм набором функцій ідентичне особистому профілю на сайті товариства, але може бути встановлено на телефон або планшет.