Нова послуга від енергетиків

25.03.2020

АТ “Харківобленерго” впровадило оповіщення соціально-важливих об'єктів в разі аварійних відключень електроенергії.

         При знеструмлені на мобільний телефон відповідальної особи закладу надходить смс-повідомлення з інформацією про подію та очікуваний час відновлення електроживлення. Завдяки розробленим в компанії сучасним інформаційно-програмним комплексам повідомлення про відключення формуються та надсилаються автоматично.

         До переліку установ, які невідкладно отримують інформацію, входять лікувальні та навчально-виховні заклади, органи місцевого самоврядування, комунальні підприємства з водо- та теплопостачання, тощо.

         Нова сервісна послуга позбавляє споживачів необхідності самостійно з'ясовувати причини відсутності електропостачання та терміни усунення пошкодження. В свою чергу, впровадження додаткового засобу комунікації зменшує навантаження на персонал кол-центру товариства, що є вкрай важливим, особливо, під час стихійних природних явищ, які призводять до численних аварійних відключень електромережі.