Передача показів засобу обліку за допомогою VIBER - месенджера

22.11.2019

Відтепер Ви маєте змогу передавати покази засобів обліку через Viber-бот, не виходячи з дому.

Щоб передати покази електролічильника за допомогою месенджера Viber необхідно мати підключений до мережі Internet пристрій з встановленим додатком Viber та знати дванадцятизначний номер Єдиного Рахунку (ЄР), який зазначено у платіжних документах.

За електронною адресою: viber://pa?chatURI=kharkivoblenergobot відкрити у мобільном пристрою (смартфон, планшет) додаток Харківобленерго, при наявності встановленого Viber. Після вибору боту відкриється діалог: "Вітаю! Я робот "Харківобленерго”. Для продовження необхідний ваш номер телефону”.

Для отримання інформації слід вести номер телефону та обрати кнопку меню.

Для Вашої зручності бот буде запам'ятовувати введені вами номери рахунків, щоб Вам не доводилось їх вводити знову.

Для передачі показів лічильника слід натиснути кнопку “Передача показів” і далі керуватися підказками боту.

Для початку введіть номер Єдиного Рахунку (ЄР). Бот надасть інформацію про останні показники електролічильника та запропонує відправити нові показники приладу обліку.

Кількість сеансів передачі показів не обмежена, тому Ви можете допомогти з передачею показів тим, хто цього потребує.

Покази засобу обліку, надані у Viber, враховуються датою їх надсилання
Також, у чат-боті Ви маєте можливість переглянути планові відключення за номером Єдиного Рахунку (ЄР).

У разі необхідності отримання інформації стосовно знеструмлення слід вибрати в меню пункт “Відключення”. Сервіс запропонує варіанти подальших дій “Перевірка відключення за ЄР” або “Реєстрація відключення за ЄР”.

У першому випадку необхідно ввести номер рахунку, після чого Ви отримаєте інформацію про наявність або відсутність відключення електроенергії.

Якщо вибрати пункт меню “Реєстрація відключення за ЄР” Viber-бот запропонує ввести номер рахунку та надішле уточнюючі питання “Чи перевіряли Ви ввідні автомати?” та “У Ваших сусідів є електроенергія?”. Після відповідей абонента “Так” чи “Ні”, сервіс сформує заяву на відключення, в яку можна буде додати іншу інформацію для диспетчера. Після чого Вам залишиться лише надіслати заяву за допомогою відповідного пункту меню.

Приєднуйтесь та користуйтесь!