Шановні побутові споживачі електричної енергії!

09.09.2020

Кол-центр товариства працює у цілодобовому режимі та обслуговує майже 1 млн. 200 тис. побутових абонентів м. Харкова та Харківської області. На сьогодні в товаристві впроваджена велика кількість додаткових можливостей отримання інформації від споживачів, але найбільш популярним, як і раніше, являється “живе” спілкування зі співробітниками кол-центру.

В умовах карантину та у зв’язку із запровадженням обмежувальних заходів кількість дзвінків, що надходять до кол-центру, збільшилась майже втричі, тому для вразливих верств населення, що телефонують до кол-центру товариства, реалізована можливість залишити голосове повідомлення без з’єднання з оператором.

Для ефективного опрацювання голосових повідомлень Вам необхідно, після звукового сигналу:

 

  • чітко вказати 12-значний номер особового рахунку (квитанції Вашого постачальника, адресу та прізвище, ім’я, по батькові).

  • надати детальну інформацію, яку можна обробити без зворотного зв’язку, - наприклад покази лічильника на день звернення, необхідність проведення технічного огляду лічильника (переоформлення договору), про відсутність електропостачання тощо.

  • в інших випадках - дочекатись з’єднання з оператором або звернутись до товариства іншими шляхами (особисто, скористувавшись спеціальними скриньками для кореспонденції, які знаходяться при вході до адміністративних будівель товариства або через форму зворотного зв’язку на сайті АТ “Харківобленерго”), адже за інформацією залишеною в голосовому меню вихідні дзвінки не виконуються (крім форс-мажорних ситуацій).

 

Слід зауважити, що для коректного формування квитанцій покази лічильників слід передавати лише один раз на календарний місяць (в останні два або перші три дні) та тільки одним із зручних для Вас способів (не дублювати всіма ресурсами).

 

Сподіваємося на порозуміння!