Шановні споживачі!

20.07.2021

У разі аварійних відключень, виявлення обірваного проводу або пошкодження електрообладнання слід негайно зателефонувати до кол-центру АТ “Харківобленерго”.

Уся отримана інформація буде невідкладно оброблена та надана відповідним підрозділам для оперативного реагування.

Звертаємо увагу, що з метою невідволікання диспетчерського персоналу від виконання їх посадових обов’язків (здійснення оперативних перемикань, координації дій оперативно-виїзних бригад тощо) спілкування зі споживачами електроенергії відбувається виключно через кол-центр товариства.

Також нагадуємо, що у разі відсутності електроенергії дізнатися про зареєстроване аварійне або планове відключення Ви можете на корпоративному сайті або використовуючи мобільний додаток “Харенерго” чи Вайбер-бот. Крім того, ці електронні сервіси дозволяють передати заявку щодо відсутності електропостачання самостійно.

Пам’ятайте, що основна цінність – це людське життя та здоров’я. Неухильно дотримуйтесь правил електричної безпеки, бережіть своїх рідних та близьких!

Повідомляти про знеструмлення або загрозу для безпеки експлуатації електросистем потрібно до кол-центру АТ “Харківобленерго” за телефонами:

  • (057) 34-24-413 ,

  • (067) 23-40-413,

  • (050) 05-40-413,

  • (063) 05-40-413.

Кол-центр товариства працює в цілодобовому режимі та без вихідних.