вайбер

Відтепер Ви маєте змогу передавати покази засобів обліку через Viber-бот, не виходячи з дому.

Щоб передати покази електролічильника за допомогою месенджера Viber необхідно мати підключений до мережі Internet пристрій з встановленим додатком Viber та знати дванадцятизначний номер Єдиного Рахунку (ЄР), який зазначено у платіжних документах.

Регістрація.

1.-QR Viber-бот розташован як на сайті товариства так і на печатній продукції яка росповсюджуется серед споживачив.

-Піднесіть мобільний пристрій (смартфон, планшет) з вімкненой функцією сканування QR code

-проскануйте

-відкрити у мобільном пристрою  додаток Харківобленерго, при наявності встановленого Viber.

-За електронною адресою: viber://pa?chatURI=kharkivoblenergobot відкрити у мобільном пристрою (смартфон, планшет) додаток Харківобленерго, при наявності встановленого Viber.

Після вибору боту відкриється діалог: "Вітаю! Я робот "Харківобленерго”. Для продовження натисніть на кнопку " Надати номер  телефону”.

Для отримання інформації слід підтвердити  номер телефону  натисканням на відповідну кнопку 

Для Вашої зручності бот буде запам'ятовувати введені вами номери рахунків, щоб Вам не доводилось їх вводити знову.

 

Для передачі показів лічильника слід натиснути кнопку “Передача показів”  і далі керуватися підказками боту.

Для початку введіть номер Єдиного Рахунку (ЄР).

Натисніть кнопку з Вашим номером Єдиного Рахунку (ЄР)  Бот надасть інформацію про останні показники електролічильника та запропонує відправити нові показники приладу обліку.

Кількість сеансів передачі показів не обмежена, тому Ви можете допомогти з передачею показів тим, хто цього потребує.

Покази засобу обліку, надані у Viber, враховуються датою їх надсилання

Також, у чат-боті Ви маєте можливість переглянути відключення за номером Єдиного Рахунку (ЄР).

У разі необхідності отримання інформації стосовно знеструмлення слід вибрати в меню пункт .

Сервіс запропонує варіанти подальших дій

або

.

У першому випадку необхідно ввести номер рахунку або нажати кнопку з номером (ЄР), після чого Ви отримаєте інформацію про наявність або відсутність відключення електроенергії.

Якщо вибрати пункт меню “Реєстрація відключення за ЄР” Viber-бот запропонує ввести номер рахунку та надішле уточнюючі питання “Чи перевіряли Ви ввідні автомати?”

та

“У Ваших сусідів є електроенергія?”.

Після відповідей абонента “Так” чи “Ні”, сервіс сформує заяву на відключення, в яку можна буде додати іншу інформацію для диспетчера.

.

Після чого Вам залишиться лише надіслати заяву за допомогою відповідного пункту меню.

Приєднуйтесь та користуйтесь!